Hogyan szerezzünk kedvelőket a Facebook oldalunkra az új évtizedben?

Facebook oldal érdeklődésének a növelése - Hogyan szerezzünk kedvelőket a Facebook oldalunkra az új évtizedben?

Az elmúlt féléves időtartamot átvizsgálva, azt vettem észre, hogy a Facebook folyamatosan változtatja a beállításait. Sajnos nem jó irányba. Miért veszítünk oldal kedvelőket? Miért nem lájkolják az oldalainkat? Hogyan lehet ezen segíteni? A szakmai bogbejegyzés erről is fog szólni. Valamint két tuti tippet adunk ahhoz, hogyan érjünk el több kedvelőt a Facebook oldalra.

Mióta a Facebook jobban szűri a hirdetéseket, és átvizsgálja a képeket, bejegyzéseket is azóta sokkal nehezebb oldalkedvelőket szerezni a Facebookra.
Megkönnyítette azonban azzal, hogy felajánlotta, hogy oszd meg ismerőseid között az oldaladat és ők vissza kedvelik az oldalt. De ez nem sokszor jár sikerrel. Személy szerint én az ilyen felkéréseiket sokszor nem szoktam vissza tetszikelni, mert nem érdekel az oldal és nagyon erőltetnek, érzem.

Csatlakozz a facebook oldal kedvelőihez.

Facebook hirdetések átalakulása

A másik lehetőség a hirdetések létrehozása. Azonban ahogy a Facebook egyre inkább felhasználó barátabbá tette a hirdetések létrehozását úgy egyre nagyobb lett a verseny. Ezért szabályozásokat hozott létre, amik jócskán lelassították, tiltották és megnehezítették a hirdetők életét. Ezért is van, hogy a Facebook hirdetések most már egyáltalán nem a legbiztosabb út ahhoz, hogy a honlapunkhoz kedvelőket szerezzünk. Ezért is van, hogy napjainkban egyre inkább elveszíti értékét a Facebook hirdetés és inkább a releváns tartalmakra helyeződik a hangsúly. Ami érdekesség még, hogy a szöveges tartalmak helyett a videós tartalmakat jobban fogyasztják a felhasználók, hiszen könnyebb a befogadhatóságuk is.

Facebook hirdetések átalakulása

Hogyan szerezzek lájkolókat a Facebook oldalamra 2020-ban?

A szakmai gyakorlataink alapján a legjobb módszer az alábbi lépésekből áll:

1. Olyan Facebook oldaladnak kell lennie, ahol minimum 2-3 naponta megjelennek releváns új posztok, érdekességek az oldalról. Fontos, hogy megfelelő minőségűek legyenek a bejegyzések és értéket teremtsenek.

2. A legjobb bejegyzéseket egyszerűen bejegyzés kiemeléssel kiemeled, és a hirdetést a megfelelő célcsoportra irányítod a hirdetéskezelőbe. A poszt kiemelés 1-1,5 hétnél ne legyen hosszabb, mert ráunnak az érdeklődők.

3. A poszt kiemelése után elkezdik likeolni a posztodat és kommentelni alá. Ezeknek az embereknek felajánlhatod a lehetőség, hogy kedveljék az oldaladat, amit általában 80%-ban el is szoktak fogadni. Azonban van egy másik jelentősebb előnyei is a poszt kiemelésnek. A reakciókkal és kommentekkel, hozzászólásokkal a felhasználókból érzelmeket, attitűdöket válthatsz ki. Ezekkel pedig utána könnyebben tudod felépíteni a márkádat.

Ha havonta nagyjából 2-3 ilyen poszt kiemelést csinálsz biztonságosan és hosszútávon, de ami a legfontosabb releváns oldal likeolókat tudsz elérni.

Ez a módszer olcsóbb, is mint a hirdetések létrehozása, hiszen általában egy bejegyzés kiemeléssel a KKV-k is könnyen kalkulálhatnak. Nagyjából heti 2000-5000 Ft közötti ráfordítással már akár havi 100-200 közötti kedvelőszámot is el lehet érni.

Hogyan szerezzek lájkolókat a Facebook oldalamra 2020-ban?

Hogyan szerezzünk organikus eléréssel oldal kedvelőket?

Lehet pénz nélkül is likeolókat szerezni, de természetesen ez az út sokkal több energiát és figyelmet igényel.

Vannak olyan Facebook csoportok, ahol releváns közönséget lehet elérni. Például, ha termékeinket szeretnénk árulni nagyon jó lehet, ha regionálisan belépünk csoportokba.

Vegyünk pár példát: Pest és környéke apró, Vas megye apró stb.

Ha elegendő ilyen csoportot összeszedünk akkor már csak meg kell osztanunk a termékünket és a legtöbb ember nem, hogy vásárolni, de még nagy valószínűséggel kedvelni is fogja a Facebook oldalunkat.

Kreatívnak kell lenni a 2020-as évekbe, ha megfelelő és releváns kedvelőket szeretnénk összegyűjteni a Facebook oldalunkhoz. Arról nem is beszélve, hogy meg is kell tudni őket tartani. Az alábbi tippek segítenek, de ez csak egy kis szelete az online marketingnek.

Hogyan szerezzünk organikus eléréssel oldal kedvelőket?

Ha szeretnél többet tudni, vagy felpörgetni a vállalkozásod akkor kérj árajánlatot tőlünk a kapcsolat fül alatt.

Addig is jó like vadászatot!



Tetszett a cikkünk? Akkor iratkozz fel hírlevelünkre és értesülj időben az új tartalmainkról!

Ha tetszett a cikkünk oszd meg másokkal is:

Hefler Katalin Online marketing szakértő

Hefler Katalin

Online marketing szakértő és a Virtuálismarketing alapítója. Szakterülete a marketing stratégia alkotás és a márkaépítés. Több multinacionális és KKV-nak is dolgozott, mint online marketing tanácsadó.

Kedvezményeink és újdonságaink

Érdekelnek a legfrissebb cikkeink? Vagy esetleg értesülni szeretnél kedvezményeinkről? Ne habozz és iratkozz fel hírlevelünkre.