Marketing stratégia kialakítása

Marketing stratégia az alapköve egy jól felépített cégnek. Együtt átláthatóan pontról pontra kialakítjuk, hogyan kell megoldani a felmerülő helyzeteket és akkor látni fogod a célt magad előtt.

Ajánlatkérés Bővebben

Miért érdemes marketing stratégiát készíteni?

Miért érdemes marketing stratégiát készíteni?

Jó terv nélkül, csak vaktában lövöldözik a cég. A marketing stratégia egy térképet ad a cég kezébe, hogy éppen hol tart és, hogy hova kell eljutnia. Pontosan leírja azt, hogy milyen kisebb célok vezetnek el a fő célig. Átláthatóan leírja a különböző lépéseket, és azt hogy hogyan valósíthatóak meg azok. Kifejezetten egy adott problémára, vagy általánosságba is lehet kérni marketing stratégiát tőlünk. Azonban megértjük, hogy minden cég más, ezért egyedileg kialakított marketing stratégiák elkészítését is vállaljuk. A marketing stratégiát PDF-ben kapja meg a cég, hogy online, de akár nyomtatott formában is fel tudja használni.

Miért pont Mi készítsük el a marketing stratégiát?

2012 óta készítünk marketing stratégiákat, és ez idő alatt olyan cégeknek is be tudtunk dolgozni (Corvinus által szervezett egyetemi kutatómunka során) mint a Fornetti, Telekom vagy a Bramac vállalatok. Azonban a kisebb cégek sem állnak messze tőlünk. Készítettünk több egyéni vállalkozónak és KKV-nak is megfelelő marketing stratégiákat.
Miért érdemes marketing stratégiát készíteni?

Milyen Marketing stratégiákat lehet kérni, és melyiket mikor használjuk?

Áttekintő marketing stratégia (0-10 oldal között)

Ez a marketing stratégia elkészítés akkor megfelelő, ha a cég egy vagy kettő pontosan meghatározott problémával küzd. Ilyenkor kifejezetten a probléma kiküszöbölésére koncentrálunk, és megoldásokat keresünk. Részei legtöbbször az alábbiak:
  • Cég áttekintés (erőforrások, jelenlegi helyzet)
  • Probléma felvetés
  • Probléma kialakulásának okai
  • Probléma megoldásának lehetséges variánsai
  • Projekt terv (megvalósítási terv)
  • Pénzügyi terv
  • Összefoglaló
Áttekintő marketing stratégia
Marketing stratégiai térkép

Marketing stratégiai térkép (15-30 oldal között)

Ezt a stratégiát általában akkor kérik, ha egy cég szeretné nagyvonalakba látni azt, hogy éppen hol tart, és hogy hova juthat el. Nem megfelelő egy probléma mélyebb átvizsgálására, viszont tökéletes egyfajta szamárvezetőként, hogy lássa a cég a kisebb és nagyobb célokhoz vezető utat. Részei legtöbbször az alábbiak:
  • Cég áttekintés (erőforrások, jelenlegi helyzet)
  • SWOT analízis
  • Porter versenytárselemzés
  • 4C vagy 3P marketingmix elemzés
  • Online marketing stratégia kialakításának felvázolása (Honlap, Facebook, Instagram)
  • Offline marketing stratégia kialakításának felvázolása (Print média, helyi szervezetek, pályázatok)
  • Projekt ütemezés
Marketing stratégiai térkép

Teljes marketing stratégia (30-70 oldal)

Ez a stratégia átfogó képet a cég jelen helyzetéről és részletesen szemlélteti pontról-pontra, hogy hogyan tud tovább fejlődni. A stratégia részletesen feldolgozza, az online és offline marketing lehetőségeket, részletezi a cég minden problémáját és megoldásokat ad rá. Ez a marketing stratégia egy kisokosként szolgál, ami alapján, ha betartják a benne írtakat, akkor könnyen elérheti a vállalat a kitűzött fejlődési, probléma-megoldási célokat.
Teljes marketing stratégia
Részei legtöbbször az alábbiak:
  • Cég áttekintés (erőforrások, jelenlegi helyzet)
  • Vállalati háttér
  • Termékek
  • Szolgáltatások
  • Cégadatok
  • Jövőkép, misszió, fő célok
  • Aktuális piac jellemzői
  • STEEPLE
  • Porter versenytárselemzés
  • Termék életgörbe
  • BCG - mátrix
  • ABC és XYZ csoportképzés
  • SWOT analízis
  • STP stratégia
  • 4P, 3P, 4C
  • Stratégia, cselekvési programok
  • Termék és szolgáltatás marketing stratégiája
  • Reklám
  • PR
  • Offline marketing stratégia kialakításának felvázolása (Print média, helyi szervezetek, pályázatok)
  • Facebook marketing lehetőségek
  • Instagram marketing lehetőségek
  • Youtube marketing lehetőségek
  • Egyéb social média marketing lehetőségek (Pinterest, Twitter stb)
  • Honlap elemzés
  • Pénzügyi terv
  • Projekt terv
  • Cselekvési programterv

Kérd ingyenes árajánlatunkat

Vedd fel velünk a kapcsolatot, és segítünk a megfelelő marketing stratégia kiválasztásában. Ha pedig speciális stratégiára van szükséged, akkor elkészítjük a számodra legmegfelelőbbet.